BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, September 3, 2011

mengalah itu BUKAN aku...

Salam sayang salam kerinduan...
huhu...sbnrnye dlm mase seminggu ni hari2 aku t'fikir nak update blog ni...bnyk benda yg aku nk tulis...tp semua cerite2 tu hanya dikarang di dlm hati dan akal aku ni...bkn x de mase nk menulis tp bile tatap je muke skrin ni rase malas mula la menggebu...adoiiii....bile aku nk menulis nih....mcm2 aku nk tulis ni....huhu...salah satunye adalah kesah aku yg skrg ni masih mencari keje....aku dh antar resume ke beberape tmpt...tp stakat ni xde ape2 jwpn lg....huhuhu...risau bile memikirkan tntg keje yg x kunjung tibe...aku percaye rezki tu ALLAH yg tntukan...tp sbg manusia biasa kdg2 rase kecewa tu menebal dlm hati aku ni....baru 2 bln lebih aku habis belajar...konvokesyen pon blom lg....kalo ikot jadual insyaAllah 1 oktober ni aku akan ke Putrajaya utk majlis konvo...aku akan terus berusaha utk mncari kerja...sebab mengalah itu BUKAN aku....aku berdoa semoge Allah memudahkan urusan aku mencari keje...semoga aku mendapat yg terbaik dri Allah...insyaAllah....

p/s:mohon doa dari kawan2 ye....kalo dh dpt keje nnt aku belanje korg...hehehehe...ni bukan rasuah tau....ni tande penghargaan...aku kan anti rasuah...LOL :-)

0 comments: