BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, October 7, 2011

Aku Ingin MencintaiMu Setulusnya....

Salam sayang,salam kerinduan....

Untuk entry kali ni...aku nak kongsi 1 lagu dgn kwn2 sekalian...kenapa aku nk kongsi lagu ni??sbb lagu ni besttttt.....selalu kita ckp "I love Islam", "I love Allah" kan?tp adakah kita betul2 sygkan agama dan Tuhan kita?kalau setakat cakap,semua org boleh ckp...pernah x walau sekali kita betul2 fikir dan rasa yg kita cintakan agama kita yg suci ni?jarang kan...bak kata Tan Sri P. Ramli..."kadang-kadang,jarang-jarang"....jadi aku harap pada sesiapa yg baca entry ni boleh paham ape maksud lagu ni...kalau x boleh paham bnyk,sikit pon jd la....jom2 bace lirik lagu ni...

p/s: maaf la ye...aku x leh nak upload video utk lagu ni...tp aku dh letak link,so korg bleh la dgr lagu ni....
Aku Ingin MencintaiMU

Edcoustic – Aku Ingin MencintaiMu Setulusnya

Tuhan betapa aku malu
Atas semua yang Kau beri
Padahal diriku terlalu sering membuatMU kecewa
Entah mungkin karna ku terlena
Sementara Engkau beri aku kesempatan berulang kali
Agar aku kembali
Dalam fitrahku sebagai manusia
Untuk menghambakanMU
Betapa tak ada apa-apanya aku dihadapanMU


Chorus:
Aku ingin mencintaiMU setulusnya,
Sebenar-benar aku cinta
Dalam do`a
Dalam ucapan
Dalam setiap langkahku
Aku ingin mendekatiMU selamanya
Sehina apapun diriku
Kuberharap untuk bertemu denganMU ya Rabbi

Ana muslimah

0 comments: